בניית אתר החלומות – תחילת הדרך להגשמת חלומותיכם

זה לא סוד שאנו נמצאים כיום בעידן שבה אימפריית הדיגיטל ממשיכה להרחיב את זרועותיה ולהוכיח את היכולות העצומות והחדשניות שלה. בין אם זה בלעשות שיחת זום עם בני משפחה בצד השני של העולם, עד להפעלת המזגן בבית בדרך הביתה באמצעות האייפון, כדי שלא נרגיש יותר מדי את הימים החמים. ובכן זה מרגיש כאילו בכל רגע נתון, הדיגיטל מוצא דרך להקל לנו ולשפר לנו את החיים, אבל אי פעם שאלתם את עצמכם, מה עוד כבר אפשר לעשות עם זה חוץ מהדברים הרגילים שאנחנו מכירים, כמו להזמין אוכל באמצעות אפליקציה או לדפדף בפייסבוק ואינסטגרם? 

 

מהפך יחסית חדש ב-15 שנים האחרונות שרק הולך ומתגבר הוא הקמת הנוכחות הדיגיטלית  האישית של כל בן אדם, שבו הוא יכול לפרסם תמונות, פוסטים, חוויות, ודעות ולהפוך לסוג של מותג בפני עצמו. העולם הדיגיטלי חולק איתנו את האפשרות להתפתח איתו ולהרחיב את הנוכחות הדיגיטלית שלנו מעבר לעיר או מדינה בה אנחנו נמצאים, ולגרום לאנשים להכיר אותנו או את המוצר שלנו לעומק שלא היה אפשרי לפני כמה שנים ספורים. כשיורדים כביכול למקור העניין אבל, מה שכל זה באמת נותן לנו, זה את האפשרות להגשים את עצמנו בצורה הכי יצירתית שיש. כמעט לכל עסק, איש ציבור, או גורם כלשהו שנדרשת אינטראקציה עם העולם הציבור הרחב יש עמוד פייסבוק, אינסטגרם ואתר אינטרנט, אבל זה לא אומר שהדברים הללו בוצעו בצורה שתתן לגורמים האלה למקסם את הפוטנציאל שלהם. לפעמים בדרך לבניית מותג צריך קצת עזרה בדרך, מאנשי מקצוע שמכירים היטב את התחום של בניית אתרים ופיתוח אפליקציות בהתאמה אישית.   

 

ישנם לא מעט חברות שמציעים לכם לבנות את המותג הזה בעצמכם, אבל התהליך הינו ארוך, מורכב ומלא במכשולים ומחסומים שיקשו עליכם מלהביא את עצמכם או את המוצר שלכם לידי ביטוי. בבניה עצמית לפעמים נתקלים ברספונסיביות נמוכה, עיצוב מוגבל ותוכן שאינו בנוי בפורמט הנכון עבור היעדים שלכם. כשמדובר בבניית אתרים דרך האמצעים של דבפורס, השמיים הם הגבול. בין אם אתם מחפשים להקים חנות וירטואלית עם עיצוב ייחודי ואטרקטיבי, או לפתח אפליקציה רספונסיבית עם UX בין המרשימים שיש, החלומות שלכם הן המטרה שלנו. מה שייחודי בעבודה שנעשת בדבפורס זה שהמומחים שלנו יודעים ללכת עם הדמיון שלכם ולעבוד איתכם יד ביד בבניית האתר המושלם שלכם. צורת הפיתוח שלנו היא לא מוגבלת כמו בתוכנות שבהם ניתן לבנות אתר בסיסי לבד. תהליכי ואמצעי הפיתוח שלנו, בשילוב עם הצוות המנוסה ומומחה שלנו ייתן לכם בוסט רציני בנוכחות הדיגיטלית שלכם. בנוסף לשירות מקצועי, אנחנו נשמש אתכם לא רק בבניית אתר או פיתוח אפליקציה, אלה גם כמקור מידע שילווה אתכם לאורך כל הדרך, יעזור לכם בקידום אורגני, ומיקסום הפוטנציאל שלכם. 

 

התקופה האחרונה במיוחד, של מגפת הקורונה, מדגישה גם היא את חשיבות הנוכחות שלנו ברשתות החברתיות, ובאינטרנט, ותפקידים שהאופי שלהם בדרך כלל היה פיזי, גם הוא עבר לדיגיטל – כמו למשל תחום הכושר, שעבר מהדרכה פיזית להדרכה באונליין בכל תקופת הסגר של קורונה. בזמן שמספר מדאיג של עסקים נסגרים, אנחנו כאן כדי לעזור לכם בהוספת/שדרוג האמצעים הדיגיטליים שלכם כדי שתוכלו להתקדם גם מהבית במקרה הצורך. בניית אתר, פיתוח אפליקציה וכלל השירותים שלנו בנויים לעזור לכל אחד בצורה הייחודית הנצרכת לכל אדם. אנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר כדי שנוכל לעזור לכם לבנות את אתר החלומות שלכם.

מאמרים נוספים

אפיון אפליקציה

פיתוח אפליקציה הינו מסע ארוך ומורכב במיוחד אשר דורש מכל בן אדם בעל חזון מאמצים רבים לא רק לאורך תקופת הפיתוח, אלה גם לשנים רבות

להמשך קריאה »

מה זה ASO?

לאחר שהושלמו תהליכי פיתוח אפליקציה, חשוב מאוד שיהיה גם דרך לקדם אותה. דומה מאוד לבניית אתרים, חשוב לעשות מאמצים לקדם את האפליקציה בחנות האפליקציות הרלוונטית

להמשך קריאה »